Dine oplysninger

Hvordan kan vi vende tilbage til dig?

Dit navn*

Din e-mail*

Vælg modtager?

Hvordan kan vi hjælpe?

Skriv dit spørgsmål eller kommentar, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Dit spørgsmål/kommentar*

Please leave this field empty.

Booking/Golfbox

Brugernavn:
Password:

Har du et login til Golfbox, kan du logge ind i vinduet her.

Når du logger ud igen, vender du automatisk tilbage til hjemmesiden her.
Share on Facebook

Kommunikationsudvalg

Formålene med Kommunikationsudvalget er:

  • At sikre, at medlemmerne af Nivå Golf Klub til enhver tid føler sig velinformerede om:
  • forhold, som er relevante for medlemmerne at kende til, herunder
  • information af praktisk karakter
  • nyheder
  • oplysninger om praktiske emner
  • info om begivenheder og aktiviteter, f.eks. turneringer og arrangementer m.v.
  • At sikre størst mulig koordination mellem information fra NGC og NGK, således
  • at informationen for det første er overensstemmende
  • at der er et minimum af gentagelser og overlapning
  • at der er en passende ”kryds-henvisning” fra klub til Center og vice versa.

Mål (for indsatsen):

Målene er:

  • at modtagerne af informationen har en oplevelse af, at de er vel-informerede om de emner og forhold, som er relevante for medlemmer af Nivå Golf Klub
  • at informationerne formidles til modtagerne på en klar og overskuelig måde, at informationerne er aktuelle, relevante og opdaterede, at de udsendes gennem de ”kanaler”, som er mest oplagte at finde dem på hhv. Magasin/klubblad, hjemmeside, opslagstavler, Facebook m.v.
  • at der udsendes et E-magasin (klubblad) 2 gange forår og 2 gange efterår
  • at hjemmesiden er kunde/bruger-orienteret og selvforklarende, så dén, der går ind på hjemmesiden, uden ”læsevejledning” hurtigt, let og direkte finder informationer om hhv. bane, restaurant, shop, greenfee, tidsbestilling, samt om klub, klubber-i-klubben, udvalg, bestyrelse etc.
  • at der fra Golfspilleren i Centrum uddrages de elementer, som indeholder feedback, inputs og tilbagemeldinger vedr. brugernes oplevelser, kritik, ønsker og forslag til forbedringer; samt opstille essensen heraf i en oversigtlig form, til brug for deling og formidling heraf med klubbens bestyrelse og udvalg.

Opfyldelsen af målet kan ske gennem Golfspilleren i Centrum.

Indsatser:

  • Klubblad/magasin: Redigere og udsende et magasin til alle klubbens medlemmer med et indhold, som dels er af interesse (need-to-know og nice-to-know) for alle medlemmer og brugere af Nivå Golf; dels er målrettet enkelte del-grupper af medlemmer
  • Hjemmeside: Redigere og løbende opdatere informationer på Nivå Golfs hjemmeside vedr. de forhold, som vedrører Klubben
  • Dialog med Nivå Golf (baneejer): Sikre en løbende og proaktiv dialog vedr. kommunikation
  • GiC: Gennemgå, analysere og registrere de relevante dele af ”Golfspilleren i Centrum” m.h.p. at uddrage de vigtigste inputs
  • Tage initiativ til øvrige former for information og kommunikation af vigtige fakta og oplysninger i andre fora, som f.eks.:
  • udarbejde pjecer til nye medlemmer
  • redigere opslagstavler i foyer’en med de basale oplysninger om bestyrelse, udvalg(sformænd), kontakt-data samt aktuelle informationer om turneringer, arrangementer m.v.
  • Koordinere og afstemme med Nivå Golf, hvad der er relevant information rettet til den kreds, som kommer forbi, bl.a. gennem samarbejde om de opslagstavler, som er opsat mellem shoppen og terrassen, ved Golfbox-skærm m.v.

Udvalgsformand:

Søren Kjærgaard

Øvrige medlemmer af udvalget:

Steen Hansen  (strategisk kommunikation og hjemmeside, Golfsp. i Centrum)

Lars Kristensen (redaktør af Nivå Golf Magasin, opslagstavler)

Ulrik Finnemann

Lukas Jackson (bidragsyder til magasin, opslagstavle, webmaster på hjemmesiden)